ابلاغ تفسیریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا

از سوی دکتر رییسی و هم زمان با روز کارگر صورت گرفت؛

ابلاغ تفسیریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا

رییس جمهور «تفسیریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی» و «ارجاع اختلاف بین شرکت توانیر ایران و شرکت کنت ترکیه به داوری» را جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فطر نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تایید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تایید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رییس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابلاغ تفسیریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابلاغ تفسیریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا"، کلیک کنید.