عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!

آفتاب نیوز :

یکشنبه 9 اردیبهشت نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تیاتر ایران برگزار شد. عکسی از این مراسم در برخی از رسانه ها دست به دست می شود با عنوان بهروز افخمی روی ویلچر؛ اما ماجرا چیست؟ 

عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!

 

عکسی از علیرضا کوشک جلالی در این مراسم در برخی از رسانه ها به عنوان بهروز افخمی ویلچر نشین شد، بیماری او چیست؟ دست به دست شد. اما واقعیت چیز دیگری بود.

در این مراسم محمود دولت آبادی، ایرج راد، اصغر همت، حبیب رضایی، نوید محمد زاده، محمد رحمانیان و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تیاتر حضور داشتند. 

علیرضا کوشک جلالی (زادهٔ بیستم فروردین سال 1337 در تهران) نویسنده، نمایش نامه نویس، محقق، مترجم، مدرس تیاتر، کارگردان تیاتر و برنده جایزه افتخاری تیاتر شهر کلن / آلمان در سال 2016 می باشد. او عضو کانون کارگردانان ایران و آلمان است و از سال 1986 در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است. در سال 1393 از طرف وزارت ارشاد، مدرک درجه یک هنری را دریافت کرد. او در سال 2004، گروه تیاتری «علی جلالی آنسامبل» را در شهر کلن پایه گذاری کرد و هم اکنون مسیول هنری این گروه است.

چهار نمایشنامه از او در انتشارات تیاتر مونیخ آلمان به چاپ رسیده است. “انتشارات قطره” نمایشنامه های “همزاد”، “با کاروان سوخته”، ترجمه نمایشنامه “ژورف و ماریاً اثر “پتر تورینی”، انتشارات “نمایش” ترجمه “پستچی پابلو نروداً و نمایش “هابیل و قابیل” و انتشارات افراز ترجمه “خدای کشتار” اثر “یاسمینا رضا”، ترجمه نمایش “پوزه چرمی” اثر “هلموت کراوزه” و “هنر خوبه و قشنگه، اما خیلی درد داره” را روانه بازار کتاب کرده اند. او در سال 1389 یک تله تیاتر 60 قسمتی طنز، که بر اساس آثار “کارل والنتین” و “لوریو” نوشته بود را برای تلویزیون ایران تولید کرد. او تاکنون بیش از 40 نمایش در آلمان و 15 نمایش نامه در ایران به روی صحنه برده و جوایز زیادی در زمینه کارگردانی و نویسندگی در فستیوال های تیاتری بین المللی کسب کرده است.

کوشک جلالی در سال 2009 نیز برای اولین بار به عنوان کارگردان یک اپرا را در اپرای شهر دورتموند/آلمان به زبان ترکی و آلمانی به صحنه برد. [نیازمند منبع]از آثار به اجرا درآمده این کارگردان در ایران می توان به اجرای نمایش های مسخ، پابلو نرودا، بازرس، موسیو ابراهیم و گل های قرآن، و خدای کشتار، سیستم گرون هلم، پوزه چرمی، موسیو ابراهیم و گل های قرآن، که از طرف انجمن منتقدان خانه تیاتر به عنوان بهترین اجرا در سال 1386 انتخاب شد، اشاره کرد.

عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!"، کلیک کنید.