مخابرات استان سمنان مجری طرح فیبرنوری برای سازمان ها، ادارات و شرکت ها

به گزارش خبرگزاری فطر نیوز استان سمنان، در این دیدار درخصوص طرح های مخابراتی اجرا شده در این نمایندگی و همچنین بهبود وضعیت این شبکه، نوسازی سوییچ ها و به روزرسانی تجهیزات فیبرنوری بحث و تبادل نظر شد.

مهندس دارایی در حاشیه این دیدار گفت: مخابرات استان سمنان آماده اجرای طرح فیبرنوری برای سازمان ها، ادارات و شرکت ها با کیفیت مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن، با رعایت استانداردهای مخابراتی و ارتباطی می باشد.

مدیر مخابرات استان سمنان خاطر نشان شد: خلق ارزش و توسعه فناوری های نوین در تمامی حوزه ها از جمله خودروسازی و افزایش رضایتمندی مشترکین، از اهداف مهم مخابرات استان می باشد.

گفتنی ست در این دیدار که مدیر مالی مخابرات استان و مدیر مخابرات شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند، بر ادامه همکاری فی مابین و واگذاری سرویس ها، امکانات و تجهیزات مخابراتی مورد نیاز این دفتر تاکید شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخابرات استان سمنان مجری طرح فیبرنوری برای سازمان ها، ادارات و شرکت ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخابرات استان سمنان مجری طرح فیبرنوری برای سازمان ها، ادارات و شرکت ها"، کلیک کنید.