پایان افسانه پادشاه، سرآشپز و KD در NBA؟

برای اولین بار از سال 2015 تاکنون، لبران جیمز، استفن کری و کوین دورنت به صورت همزمان در راند دوم پلی آف NBA حضور ندارند.

به گزارش فطر نیوز، مسابقات مرحله نخست پلی آف لیگ NBA در حالی پیگیری می شود که با برگزاری بازی های امروز (سه شنبه – 11 اردیبهشت 1403)، سه اسطوره بسکتبال آمریکا به صورت همزمان از راهیابی به مرحله دوم پلی آف بازماندند.

لبران جیمز، استفن کری و کوین دورنت سه ستاره بزرگ دنیای بسکتبال و آمریکا هستند که از سال 2015 حداقل یکی از آنها در مرحله دوم پلی آف حضور یافته اند اما این فصل هر سه به صورت همزمان با شکست برابر حریفان از رقم زدن این اتفاق بازماندند.

در مرحله نخست پلی آف، لبران جیمز به همراه لس آنجلس لیکرز مقابل تیم دنور ناگتس شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند و کوین دورنت هم به همراه تیم فینیکس سانز، با قبول شکست مقابل تیم مینه سوتا تیمبرولوز از رسیدن به دور دوم پلی آف ناکام بود. 

استفن کری نیز با تیم گلدن استیت وریرز، پیشتر در مرحله پلی این (مرحله ما قبل پلی آف) رقابت ها با قبول باخت مقابل تیم ساکرامنتو کینگز، حتی از رسیدن به مرحله نخست پلی آف این فصل بازمانده بود.

پایان افسانه پادشاه، سرآشپز و KD در NBA؟
از راست: کوین دورنت – استفن کری – لبران جیمز

پایان خبر فطر نیوز

پایان افسانه پادشاه، سرآشپز و KD در NBA؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان افسانه پادشاه، سرآشپز و KD در NBA؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان افسانه پادشاه، سرآشپز و KD در NBA؟"، کلیک کنید.